שרשרת האספקה | עולם בו לא להיות דיגיטלי זה פשוט לא להיות

אחד האתגרים הכי גדולים בהליך הדיגיטציה הוא לעשות אינטגרציה לדרכי העבודה של העולם הישן. מסמכים מודפסים ולא מקוונים, הזמנות טלפוניות ובירוקרטיה מסורבלת שהשתרשת בתרבות הארגונית. הקושי הזה מונע מחברות רבות להתחיל הליך, אפילו חלקי, של דיגיטציה בשרשרת האספקה – אך דחיית הטעמת פלטפורמות דיגיטליות היא לא להישאר במקום, אלא לקחת כמה צעדים אחורה. הפלטפורמות הדיגיטליות של היום מספקות מענה מקצה לקצה לכל הסגמנטים בשרשרת האספקה, גם בסגמנטים פנימיים בארגון וגם בחיבור לספקים חיצוניים וללקוחות. אחת הטעויות הנפוצות שמומחים מזהירים ממנה היא הניסיון לפתח מערכות דיגיטליות ייעודיות לארגון – כמובן שלכל ארגון יש את הצרכים הייחודיים שלו, אך במערכות ניהול חיצוניות ניתן לעשות התאמות – הן מתוכננות ע”י צוותים שמתמחים בניהול שרשרת האספקה ולכן הן מקיפות ויעילות. בנוסף, חשוב לזכור כי הפלטפורמות הופכות ליעילות במיוחד כאשר הן מתממשקות לספקים חיצוניים וכל הניהול מתבצע דרך פלטפורמה אחת כיוון שריבוי פלטפורמות עלול ליצור כשלים ניהוליים. 

פלטפורמות דיגיטליות אחודות אשר כוללות הזמנות רכש, ניהול מלאי וניהול המרכז הלוגיסטי, מעקב אחר הזמנות ושילוח בזמן הוכח כיעיל בצורה בלתי רגילה ומשפר את התוצאות בעשרות אחוזים – למשל, הגעה לרמת אמינות מלאי של כמעט 100%! ה-ROI של ההשקעה בממשקים הדיגיטליים מחזיר את עצמו בטווח זמן קצר-בינוני (תלוי בגודל ההשקעה ונפח הפעילות של החברה), אך כפי שציינו – בתעשייה 4.0 לא להיות דיגיטלי זה פשוט לא להיות!

רוצים להיות תמיד ב-control על התפתחויות חדשות בעולם שרשרת האספקה? הירשמו לניוזלטר ואנחנו כבר נדאג לעדכן אתכם!

זה הזמן להיות ב-Control

הרשמה למושב ״אוטומציה בשרשרת האספקה״

עלות השתתפות 175₪ כולל מע״מ - הנחה בלעדית למוזמני Fritz

איך תרצה לשלם